Velkommen! Logg inn  eller  opprett en brukerkonto

HCP/Grønt kort

SVAR 5 - QUIZ

Publisert: 2. april 2012  av Tom Wulff

HIO med ball 2, eller en annen ball

Spørsmålet var altså, kan man slå HIO med sin ball nr. 2/eller en annen ball.

Dette er svar 5 Match/Slagspill.

Spiller A's ball treffer en overhengende strømledning. En lokal regel krever at under disse omstendighetene, må spilleren sette en ny ball i spill fra hvor den originale ballen ble spilt, som i Decision 33-8/13.

Han kan så slå HIO.

Med vennlig hilsen

Tom Wulff
HCP-komiteen
Coca Cola
Sparebanken 1
Varingskollen Barnehage
Siteservice
Steria
Veidekke
Otra Norge
Rocfon
Comendo
Pixnord
Ischebeck
Optimera
Ahlsell
Vitus Apotek
Siemens
Din Utvikling
Nets
Olavsgaard
Thaugland
Farup
Myrhagen Sveising
MYRER VVS
Totaltekst
Ryds
alpha 2017
Mail4you.no
Spar Bemanning
Stanley Security
R.E.Gulvavretting